1.9.2016
Sain aika välittömästi vastauksen Stockmannin myyntipäälikkö
Tiina Itkoselta. Aika hienoa, että hän vastasi näin nopeasti. Ja varsin
asiallisesti. Ehkäpä emme ole kuitenkaan vielä menettäneet Jumbon Herkkua.
Hyvä asiakkaamme,
Kiitos Teille
asiakaspalvelukeskukseen antamastanne palautteesta koskien Jumbon
Herkkuosaston valikoimaa ja palvelua. Olen pahoillani, että olette pettyneet
toimintaamme.
Herkkuosastollamme tehdään
paraikaa muutoksia ja remonttia asiakaspalvelun parantamiseksi. Olemme
yhdistäneet kalan, lihan ja mealsin palvelutiskit yhdeksi linjastoksi, mutta
valikoimaa ei ole ollut tarkoitus supistaa. Juuston palvelu tulee siirtymään
leipäosaston yhteyteen . Tavoitteenamme on saada asiakkaille mahdollisimman
kompakti herkkumyymälä. Tarkistamme kuitenkin palautteenne perusteella, että
valikoimassamme ei ole tehty muutoksia.
Hedelmä ja
vihannesosaston tilan ja valikoiman ei pitäisi olla muuttunut aikaisemmasta.
Todennäköistä on, että olemme tältä osin epäonnistuneet työvuorosuunnittelussa
ja tavaroitus on ontunut tästä syystä. Otamme opiksi virheestämme ja korjaamme
tilanteen tältä osin.
Vielä kerran
pahoitteluni ja lämmin kiitos että näitte vaivan ja annoitte meille arvokasta
palautetta. Kiitokseksi tästä haluamme muistaa Teitä pienellä Pohjoisen
kampanjan herkkulahjalla, jonka lähetämme Teille postitse kotiin.
Ystävällisin
terveisin,
Tiina Itkonen
STOCKMANN
Retail, Jumbon tavaratalo
Tiina Itkonen, myyntipäällikkö
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti