sunnuntai 4. syyskuuta 2016

Nopeaa toimintaa Stockmannin Jumbon myyntipäälliköltä

1.9.2016

Sain aika välittömästi vastauksen Stockmannin myyntipäälikkö Tiina Itkoselta. Aika hienoa, että hän vastasi näin nopeasti. Ja varsin asiallisesti. Ehkäpä emme ole kuitenkaan vielä menettäneet Jumbon Herkkua.

Hyvä asiakkaamme,

Kiitos Teille asiakaspalvelukeskukseen  antamastanne palautteesta koskien Jumbon Herkkuosaston valikoimaa ja palvelua. Olen pahoillani, että olette pettyneet toimintaamme.

Herkkuosastollamme tehdään paraikaa muutoksia ja remonttia asiakaspalvelun parantamiseksi. Olemme yhdistäneet kalan, lihan ja mealsin palvelutiskit yhdeksi linjastoksi, mutta valikoimaa ei ole ollut tarkoitus supistaa. Juuston palvelu tulee siirtymään leipäosaston yhteyteen . Tavoitteenamme on saada asiakkaille mahdollisimman kompakti herkkumyymälä. Tarkistamme kuitenkin palautteenne perusteella, että valikoimassamme ei ole tehty muutoksia.

Hedelmä ja vihannesosaston tilan ja valikoiman ei pitäisi olla muuttunut aikaisemmasta. Todennäköistä on, että olemme tältä osin epäonnistuneet työvuorosuunnittelussa ja tavaroitus on ontunut tästä syystä. Otamme opiksi virheestämme ja korjaamme tilanteen tältä osin.  

Vielä kerran pahoitteluni ja lämmin kiitos että näitte vaivan ja annoitte meille arvokasta palautetta. Kiitokseksi tästä haluamme muistaa Teitä pienellä Pohjoisen kampanjan herkkulahjalla, jonka lähetämme Teille postitse kotiin.

Ystävällisin terveisin,
Tiina Itkonen
STOCKMANN
Retail, Jumbon tavaratalo

Tiina Itkonen, myyntipäällikkö

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti